უცხ.ს.VIII.1.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ამოიცნობს საკომუნიკაციო სიტუაციას
(თანამოსაუბრეებს, თემას, საკითხებს);
· განკუთვნილი);
·
·
ინიშნავს უცნობ სიტყვებს მათი მნიშვნელობების გასარკვევად;
·
·
·
მსჯელობს, რომელ სასწავლო თუ ცხოვრებისეულ სიტუაციაში შეიძლება
გამოადგეს გამოყენებული/განხილული სტრატეგიები.
;უცხ.ს.VIII.12. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ტექსტს ყოფს შინაარსობრივ ნაწილებად (ქვეთემებად);
·
ამოიცნობს ტექსტის ზედაპირზე (ექსპლიციტურად) მოცემულ ინფორმაციას ·
განარჩევს მთავარ საკითხს
არამთავარისაგან, გამოყოფს მთავარ საკითხთან დაკავშირე
უცხ.ს.VIII.9.
მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს საქმიანი წერილი უკმაყოფილების გამოხატვის მიზნით (მაგ., წერს წერილს ახალგაზრდული ჟურნალის
რედაქციას, რომელმაც არასწორი ინფორმაცია გამოაქვეყნა; წერს ტურისტულ ბიუროს, რომლის
მომსახურება არ შეესაბამებოდა რეკლამას და
სხვა).
შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:
·
იცავს ფორმალურ მხარეს (სათანადო ადგილას მიუთითებს ავტორისა და ადრესატის
პირად მონაცემებს, კოორდინატებს, თარიღს, მიმართვისა და გამომშვიდობების ფორმულებს);ბულ კონკრეტულ დეტალებს;უცხ.ს.VIII.12. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ასახელებს თემას;
·
შესავალ ნაწილში წარმოადგენს,
გამოკვეთს პრობლემას;
·
გამოკვეთს პრობლემის გამომწვევ
მიზეზებს;
უცხ.ს.VIII.17.
მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ
დამოკიდებულებას კულტურული თავისებურებების მიმართ.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ
მოსწავლე:
·
იყენებს მედიასაშუალებებს (ტელევიზიას, ინტერნეტს, მობილურს, და სხვა) სხვა კულტურის შესახებ ინფორმაციის შესაგროვებლად და ცოდნის
გასამდიდრებლად;
უცხ.ს.viii.19რუსული ენის პრაქტიკული გამოყენება
უცხ.ს.viii.19რუსული ენის პრაქტიკული გამოყენება
·
იყენებს ნება-სურვილის, რჩევა-დარიგების
გამომხატველ ენობრივ კონსტრუქციებს, ფორმულებს;
·
იცავს სინტაქსურ მიმართებებს ნასწავლ ენობრივ კონსტრუქციებში;
·
ამბების გადმოცემისას მართებულად იყენებს ზმნის ნასწავლ ფორმებს
წარსული, ახლანდელი და მომავალი დროის გამოსახატად;
·
იყენებს ემოციების, დამოკიდებულების,
შთაბეჭდილების გამომხატველ ხშირად ხმარებულ ენობრივ საშუალებებს (მაგ., ლექსიკურ ერთეულებს, მყარ შესიტყვებებს, კლიშეებს, ენობრივ კონსტრუქციებს);
No comments:
Post a Comment